mandisinamerica.blogg.se

Mitt namn är Amanda och jag är en 17-årig tjej från Båstad. I augusti åker jag till USA och där kommer jag gå High School i ett år. Följ mig och min resa från sommarbyn i Skåne till landet i väst!

Summerdays in B-town

Publicerad 2014-05-20 21:44:34 i Träning, Vardag,

Kom nyss hem från en riktigt lång och härlig promenad. Först körde jag en powerwalk med min fina kompis Tilde och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan gick jag ner till stranden och eftersom att jag fått lite skoskav gick jag barfota i sanden/vattnet hela vägen hem. Båstad är så himla fint dagar som denna och man vill spendera all sin tid ute. Längtar till sommaren när man kan vara utomhus, ta två timmar långa promenader utan att må dåligt över att man inte fått något plugg gjort.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa den här jäkla morgonfrillan som jag gått runt med hela dagen... ;) Sen blir det lite plugg eller läsning och efter det ska jag sova :) 
 
 
 
 

Man skäms ju nästan... USA-keps och USA-tröja...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-20 23:07:32

PW? Härligt jobbat!

Svar: Airwrecka eller Shina? ededu?
Amanda Flote

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela