mandisinamerica.blogg.se

Mitt namn är Amanda och jag är en 17-årig tjej från Båstad. I augusti åker jag till USA och där kommer jag gå High School i ett år. Följ mig och min resa från sommarbyn i Skåne till landet i väst!

Fullspäckat schema

Publicerad 2014-05-24 10:07:05 i Allmänt, Musik,

Hej!!!
Idag är dagen kommen. Dagen då vi ska på Mando Diao :D Kommer bli riktigt roligt men måste jobba först. Börjar klockan tolv så jag tänkte att jag skulle plugga lite kemi före. Har prov på måndag -.-
 
Igår fick min bästa vän Klara reda på att hon kom in på svenska skolan i Nairobi, Kenya. Hon åker i augusti precis som jag och vi kommer ha ett halvt jordklot mellan oss i nästan ett helt år. För några år sedan klarade vi knappt av att inte ses under en veckas tid. Det kommer nog känns rätt sinnessjukt när vi ska skypa och det är morgon hos henne, kväll hos mig eller tvärtom. Kväll hos henne, morgon hos mig. Igår var hon så sjukt taggad och det spred sig till mig. Kan verkligen inte vänta tills jag får åka iväg. Tills jag får veta vart jag ska någonstans och tills jag får veta vilka min värdfamilj blir. Livet är så himla spännande just nu!
 
Igår tog jag med min Nikon till skolan för att ta lite fina bilder. Sånt kan vara roligt att visa värdfamiljen sen. Ska också ta lite på mitt hus men det får vänta tills i sommar tror jag. 
 
Försökte mata in lite bilder men det verkar inte fungera. Får fixa det till nästa gång. Puss och Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela