mandisinamerica.blogg.se

Mitt namn är Amanda och jag är en 17-årig tjej från Båstad. I augusti åker jag till USA och där kommer jag gå High School i ett år. Följ mig och min resa från sommarbyn i Skåne till landet i väst!

Bananapancakes

Publicerad 2014-05-22 08:11:38 i Allmänt,

Goooooodmorning eeeeeverybody! 
 
18° ute klockan 6 imorse och därför sitter jag just nu utomhus i t-shirt och käkar bananpannkakor. Så himla härligt väder! Tänkte att jag skulle ta lite fina bilder med min sytemkamera men kunde inte hitta laddaren så ni får stå ut med mobilbilder så länge.
 
Jag börjar först klockan tio idag så nu ska jag plugga lite matte före det stora provet och sen tror jag att jag ska locka håret. Vi får se om jag gör det där sista. 
 
Recept för mina bananpannkakor:
2 ägg
1 banan
en nypa salt
stek i lite smör och servera med exempelvis frukt, bär, frön, nötter, kokos och lite ringlad honung. Jag brukar även ha lite keso men eftersom att keson var slut körde jag på kvarg.
 
 mums
 
mys
 
 
19,3° klockan 7. Hoppas att ni inte tror att jag driver en vädertemperaturblogg utan jag är bara väldigt fascinerad av den här plötsliga värmen i maj. 
Min babykamera som är död
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2014-05-22 15:29:26

Åh, gud vad gott det ser ut!! Önskar jag vore lika händig som du :(

Svar: Jobba på Kajsa-Stina! övning ger färdighet :)
Amanda Flote

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela