mandisinamerica.blogg.se

Mitt namn är Amanda och jag är en 17-årig tjej från Båstad. I augusti åker jag till USA och där kommer jag gå High School i ett år. Följ mig och min resa från sommarbyn i Skåne till landet i väst!

23 maj

Publicerad 2014-05-23 08:20:59 i Allmänt,

Godmorgon! 
Idag är det fredag och jag både fasar och älskar den. Sista dagen i skolan men min klass har ett riktigt jobbigt schema. Det är den sista fredagen vi har för sen smyger sig massor av lovdagar in. Man klagar ju inte ;) 
 
Jag fick en fråga på bloggen igår om vart jag ska bo i USA. Jag vet inte detta ännu utan jag kan få svar vilken dag som helst. Det är så spännande :P Haha!
 
Kan hamna var som helst. Antingen i själva "landet" eller i Alaska eller på Hawaii. Vill gärna hamna på något ställe där det är varmt men man vill ju inte hoppas för mycket... Det viktigaste är att jag hamnar i en familj där jag trivs och på en skola där man kan skaffa vänner. 
 
Om några helger ska jag åka upp till Stockholm för ett Pre-Departure meet och då kommer jag få träffa alla andra YFU:are som ska åka från Sverige till USA efter sommaren. Vi är totalt 65 studenter och runt 1900 från hela världen som ska iväg. Känns superkul!
 
Nu är det dags för skolan. Hoppas ni njuter av vädret... Det ska bli 27° här idag så det får bli tjol idag. Kram!
 

 

Har brist på bilder denna morgonen så bjussar på en från Dubai i julas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela