mandisinamerica.blogg.se

Mitt namn är Amanda och jag är en 17-årig tjej från Båstad. I augusti åker jag till USA och där kommer jag gå High School i ett år. Följ mig och min resa från sommarbyn i Skåne till landet i väst!

15 days left

Publicerad 2014-05-20 10:36:25 i Allmänt,

Hej där!
 
Idag är det endast 15 skoldagar kvar i skolan och mitt liv har kaosat ihopp sig totalt... Har runt 20 uppgifter/prov/inlämningar kvar att göra och förstår inte vart jag ska finna tiden. Igår kom jag hem från skolan vid halv fem och då satte jag mig nästan med en gång och började fylla i min visum-ansökan till mitt utbytesår i USA. Det tog mig 2 timmar och jag är långt ifrån färdig.. Det är så himla mycket som måste fixas före augusti men till skillnad från skolan är det här roligt.
 
Det känns helt galet att jag Karran och Erika gått i samma klass ett helt läsår. Kommer sakna dem så mycket nästa år då vi kommer splittras. Karri ska till Paris, hur coolt liksom. Erika kommer gå kvar ett år i Båstad före hon eventuellt åker till Nairobi. 
   Blev lite avbruten i mina tankar nu av tjejerna. Vi sitter i ett hörn på vår skola och snackar om vilka morgonfrillor vi har idag... Jag låg kvar i sängen till 07.40 imorse och min spanska börjar prick åtta. Med andra ord så han jag bara med att sminka mig och duscha och sen fick jag slänga mig på cykeln. Skönt att kompisarna har samma problem med håret som jag i alla fall. 
 
Vi har precis käkat lite frukost då vi har håltimme från 9 till 13 idag (Hur skönt? *emojismileymedhjärtögon) och vi hade tänkt plugga lite nu men jag tror att vi alla tre vet att det inte kommer hända.
 
Nu ska jag fixa lite layout och styling med bloggen och sen ska jag läsa 50 shades, sjukaste boken.
 
Ha det bra mis amigos! <3
 
morgonfrillor, gråa tröjor, blåa jeans och låga converse. (båda har blåa quiltade jackor idag med) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-20 10:45:02

Fina kompisar du har :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-20 10:45:18

SNygga morronfrillor

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-20 10:46:46

:'(

Postat av: Karri

Publicerad 2014-05-20 10:48:39

Gonna miss us like cray <33333333

Postat av: Erika

Publicerad 2014-05-20 10:51:59

edeentede? Kommer sakna dig som helvete!!!! :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela